واژگونی اتوبوس در محدوده هشتگرد + آمار مصدومین و کشته ها-راهبرد معاصر
۴ نفر در آتش قاچاق سوخت در کرمان سوختند قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی جهان | محسن نژاد با قرعه رژیم اسرائیل روبرو شد لیگ برتر باشگاه‌های ایران | دوئل آلومینیوم و فولاد با نتیجه ۴ بر ۲ جزئیات حریق در محله توحید قزوین | مجتمع مسکونی سیب در آتش سوخت حریق در خیابان فلسطین قزوین ۷ مصدوم برجای گذاشت نبیه بری: آمریکا تمایل به برقراری آتش‌بس در لبنان قبل از انتخابات دارد عکس | زن تبریزی یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان طلا به مقاومت بخشید با این نوشیدنی‌ها چربی شکم خود را آب کنید فرمانده تیپ ۴۰۱ ارتش اسرائیل کشته شد + عکس عکس | محبوبیت کریستیانو رونالدو حتی در خانواده یحیی السنوار اعلام رأی کمیته اخلاق برای آرمین سهرابیان علیرضا بیرانوند: تحت فشار روانی علیه پرسپولیس حرف زدم! احضار سفیر مجارستان در پی دعا‌های ضدایرانی علیه جزایر کشورمان  استانداران تهران، قم، لرستان و خوزستان معرفی شدند + سوابق محمدصادق معتمدیان استاندار تهران شد + سوابق

واژگونی اتوبوس در محدوده هشتگرد + آمار مصدومین و کشته ها

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محدوده هشتگرد خبر داد و گفت: این حادثه تا الان ۱۴ نفر مصدوم داشته و متاسفانه یک هموطن نیز جان خود را از دست داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 10
کد خبر: ۶۶۲۴۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سخنگوی سازمان اورژانس کشور از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محدوده هشتگرد خبر داد و گفت: این حادثه تا الان ۱۴ نفر مصدوم داشته و متاسفانه یک هموطن نیز جان خود را از دست داد.


مجتبی خالدی اظهار کرد: در ساعت ۷:۱۱ دقیقه صبح امروز واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محدوده هشتگرد البرز به سامانه ۱۱۵ اعلام شد.

 

وی افزود: سریعاً ۴ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند که اولین آمبولانس ظرف مدت ۶ دقیقه به محل حادثه رسید.

 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: در این حادثه تا الان ۱۴ نفر مصدوم شدند و متأسفانه یک هموطن نیز جان باخت.


خالدی در پایان گفت: اقدامات لازم برای توزیع بیماران در بیمارستان‌های البرز انجام شده و اورژانس‌ها در حالت آماده هستند تا در کمترین زمان بتوانند اقدامات درمانی لازم را برای مصدومان این حادثه انجام دهند./برترین ها

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار